گزارش تمرین امروز قرمزپوشان پایتخت

گزارش تمرین امروز قرمزپوشان پایتخت




 

 


گزارش تمرین امروز قرمزپوشان پایتخت


تاریخ : یکشنبه ،
3 آذر 1392

در تمرين امروز پرسپوليس، بازيکنان اين تيم در مورد توافقات مذاکرات ژنو اظهار نظرهاي جالبي داشتند.

تمرين تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 10و 45 دقيقه صبح امروز در ورزشگاه درفشي‌فر برگزار شد. در اين تمرين ابتدا بازيکنان 10 دقيقه به دور زمين دويدند وسپس در سالن وزنه زدند.

* موفقيت ظريف و همکاران در ژنو سوژه اصلي بازيکنان در تمرين امروز بود تا حدي که پرسپوليسي‌ها بارها از موفقيت در 1+5 خوشحال بودند.

* عاليشاه در تمرين امروز تمرينات ويژه‌اي را در دستور کار قرار داد.

* سيدجلال حسيني که ديروز همراه قرمزپوشان تمرين نکرد و فقط در رختکن بود امروز همراه بازيکنان در سالن وزنه به تمرين پرداخت.

* ميثم حسيني مدافع مصدوم پرسپوليس در تمرين امروز به تمرينات اختصاصي پرداخت.

* حدود 20 هوادار امروز پشت درهاي بسته حضور داشتند که چند نفر آنها تبريزي بودند. اين هواداران اعلام کردند که به احتمال فراوان روز جمعه در حاشيه بازي پرسپوليس و تراکتورسازي در تبريز از کريم باقري و علي دايي به خاطر کمک به زلزله‌زدگان تقدير و تشکر ويژه‌اي قرار است بشود.

* مصدوميت علي کريمي نيز سوژه اصلي تمرين امروز قرمزپوشان بود که به دنبال صحت و سقم موضوع بودند. البته کادر فني به همه بازيکنان اعلام کرد که دنبال اين مسائل نباشند و کار خود را براي حضور در يک بازي سخت دنبال کنند.

* برخي از بازيکنان پرسپوليس در پايان تمرين به دليل انتشار مصاحبه‌هاي دروغين از جانب خودشان معترض بودند و اين اعتراض را به گوش حميد عباسي، مدير رسانه‌اي تيم رساندند.

عباسي در اين زمينه تاکيد کرد که از اين به بعد هر مصاحبه نادرستي که از بازيکنان پرسپوليس در رسانه‌اي منتشر شود، باشگاه برخورد خواهد کرد.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل